Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych SGB

2016-11-28 15:16:29

21 listopada br. w mediach ruszyła kampania wizerunkowa Banków Spółdzielczych zrzeszonych w SGB. Kampania ma celu podkreślenie roli zrzeszonych Banków Spółdzielczych, jako banków zaangażowanych społecznie, a przede wszystkim bliskich i przyjaznych ludziom.
 
grafika_atm

W tym czasie w kanałach TVP oraz Telewizji Polsat będzie można zobaczyć 15- i 30-sekundowe spoty, a w telewizji TVN także billboard sponsorski emitowany przed programami i zaraz po nich. W spocie w rolę aktorów wcieliły się dzieci, które prostym językiem, w sposób zupełnie spontaniczny, opowiedziały o swojej wizji bankowości.

Dodatkowym elementem, który pojawia się zarówno w spotach, jak również w billboardzie sponsorskim jest serce, które jako prosty i rozpoznawalny symbol doskonale oddaje idee Banków Spółdzielczych, jako banków z sercem. Z kolei hasło towarzyszące kampanii – W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach – podkreśla, że w Bankach Spółdzielczych to człowiek stawiany jest na pierwszym miejscu.
 
Zobacz spot:
Wróć do listy

Zapisz się do newslettera