Przydatne informacje

Reklamacje i spory

2020-05-18 19:08:40

Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków
w Banku Spółdzielczym w Oławie
oraz pozasądowe rozwiązywanie sporów

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację.

Zasady składania reklamacji, odpowiednie formularze, oraz informację o pozasądowym rozwiązywaniu sporów znajdą Państwo w załączeniu poniżej.

Pliki do pobrania

Nazwa pliku Pobierz
Formularz reklamacji klient instytucjonalny POBIERZ
Formularz reklamacji klient indywidualny POBIERZ
Formularz reklamacji dotyczący ubezpieczenia POBIERZ
Formularz reklamacji kart klient indywidualny POBIERZ
Formularz reklamacji kart klient instytucjonalny POBIERZ
Formularz przyjecia reklamacji POBIERZ
Pozasądowe rozwiązywanie sporów POBIERZ
Informacja dotycząca zasad składania reklamacji skarg wniosków POBIERZ
Wróć do listy

Zapisz się do newslettera